Αναζήτηση Ιστότοπου

ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΕΤ RENAULT OPEL NISSAN

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ : 4149 ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΕΤ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Το σετ χρονισμού Renault Opel Nissan CDi 12 τεμ.είναι κατάλληλο για την εύκολη αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού. Κατασκευασμένα από την BGS GERMANY που εγγυάται τέλεια κατασκευή και απεριόριστη αντοχή. Εργαλείο με την υψηλότερη ποιότητα κατασκευής για μεγάλη διάρκεια ζωής στην επαγγελματική χρήση. Ολοκληρωμένη σειρά για την επαγγελματική αποκατάσταση και το χρονισμό του κινητήρα, για την αντικατάσταση του ιμάντα στα εξής οχήματα: Renault: • Clio, Kangoo, 1,5 Dci K9K • 750/754 Megane, Scenic, Laguna I und II; Espace, Trafic 1,9 F9Q • Master und Espace G9T und G9U 2.2 Dci u. 2.5 Dci Opel: (G9T & G9U) • 1.9 Tdi Master, Movano und Vivaro • 2.2 DTi Master, Movano und Vivaro • 2,5 DTi Master, Movano und Vivaro Nissan: • Micra, Kubistar, Primastar, Interstar Motoren: 1.5 – 1.9 – 2.2 – 2.5Dci (K9K – K9Q – G9T – G9U) Renault Avantime (2005 - 2007) - Κλειώ (2001 - 2008) - Espace (2000 - 2008) - Kangoo (2000 - 2008) - Λαγκούνα (1999 - 2001) - Λαγκούνα ΙΙ (2004 - 2007) - Μάστερ (2000 - 2006) - Μέγκαν (1999 - 2008) - Modus (2004 - 2008) - Σκηνικά (1999 - 2008) - Κυκλοφορία (2001 - 2008) - Twingo (2007 - 2008) Nissan Almera N16 (2002 - 2006) - Interstar (2002 - 2006) - Κούμπισταρ (2003 - 2008) - Micra K12 (2003 - 2008) - Σημείωση (2006 - 2008) - Primastar (2002 - 2007) - Πριμέρα P12 (2003 - 2007) - Κασκάι (2008 - 2009) Opel Movano (2000 - 2008) - Vivaro (2001 - 2008) κωδικοί κινητήρα: 1.5 (K9K), 1.9 (F9Q), 2.2 (G9T), 2.5 (G9U)

Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο

99,90 €
Περιγραφή Προϊόντος Επιπρόσθετες Πληροφορίες Σχετικά Προϊόντα Ετικέτες (0) Αξιολογήσεις (0) Ερωτήσεις (0)
Συνήθως αγοράζονται μαζί

Οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν επίσης συνήθως αγοράζουν τον ακόλουθο συνδυασμό προϊόντων.

Οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν, αγόρασαν επίσης

Back to top